Friday 22 December 2017

Christmas lights




Drove past a Christmas house tonight... They went all out!

We haven't been out and about checking for Christmas lights this year. Might have to hurry up before they take them down... 

Have a great Friday night... I have been busy in the kitchen today cooking up traditional Swedish Christmas foods. I pickled herring, cured salmon and when I was making jellied veal, we had a two hour blackout - us and 1526 other residents. The freaky thing was that the power outage occurred when I plugged in a kitchen appliance - however, I wasn't responsible, it was only a coincidence that it happened at the same time!
☆☆☆

Åkte förbi ett julhus nu i kväll. De hade verkligen engagerat sig i att pynta huset ordentligt!

Vi har inte varit ute o kollat in all julhus i området än, måste kanske skynda på och göra det i helgen innan de hinner ta ned alla dekorationer...

Ha en trevlig fredagskväll... Jag har varit i köket hela dagen och lagat julmat. Jag lade in sill, gravade lax och mitt i när jag höll på att göra kalvsylta så drabbades vi av ett tvåtimmars strömavbrott - vi och 1526 andra hushåll i våran förort. Det läskiga var att det hände precis när jag satte in kontaken till min mixer i eluttaget - hursomhelst var jag inte ansvarig till elabrottet, det var bara en tillfällighet!


No comments:

Post a Comment