Tuesday 17 January 2017

Christmas Bargain!


This year's first Christmas bargain. Went in to the store Reject Shop and had a look around. 
I ended up in the candle aisle... 

Saw this red one with reindeer/cross stitch pattern and the price tag said $5. 
I thought to myself, maybe it's half price after Christmas? 

Well... It was better than half price!

I almost passed out at the checkout 
when the lady told me the total price of my purchase... 20c! 

And yes, I paid with my Visa card lol

***

Årets första julfynd så här i mitten av januari!
Strosade runt på affären Reject Shop, typ Dollar Store ungefär,
och hamnade bland ljusen.

Hittade detta röda fina med renar och korsstygnsmönster.
Prislappen sade $5 vilket är runt SEK35.
Tänkte att det kanske var halva priset nu efter jul...

När jag kom fram till kassan och fick höra hur mycket, 
eller egentligen hur lite jag skulle behöva betala,
höll jag nästan att falla ihop - 20c, vilket är ca SEK1.40!!

Japp, jag betalade med mitt Visakort haha


No comments:

Post a Comment