Tuesday 1 October 2019

The Christmas season is upon us again!

Yay...The new Christmas season is upon us! Whether you like it or not, we are being bombarded earlier and earlier each year, it feels like. Personally I don't mind at all. I live and breathe Christmas 24/7 all year around. The Christmas spirit is deep in my heart. A few signs of what to come has popped up in the shops, but nothing significant. I'm still waiting for IKEA to bring out their Christmas stock. I can't to hear Jingle Bells and crank up the Air Con to make it a bit more livable indoors... I still find it difficult to celebrate Christmas when it is Summer, super hot and humid - far, far away from my childhood's Christmases.



Julsäsongen har börjat... Hurra! Vare sig vi vill eller inte blir vi bombarderade tidigare och tidigare varje år, känns det som. Personligen gör det mig ingenting. Jag älskar julen 365 dagar om året. Mitt hjärta är fyllt av julen. Lite jul har kommit fram på en del affärer, men inget specifikt. Jag väntar fortfarande på att IKEA ska ta fram julutbudet. Längtar till jag får höra Bjällerklang och sätta igång luftkonditioneringen och göra det lite svalare inomhus. Jag tycker fortfarande att det är svårt att fira jul när det är sommar supervarmt och fuktigt - så långt man kan komma från mina barndomsjular.

No comments:

Post a Comment