Sunday 22 October 2017

Sneak peek... A BigW Xmas

A Big W Christmas... At our local shopping centre, the department store Big W is located at the far end of the shopping centre, so in between bus trips I don't really have time to quickly make my way to that end.

One day last week I actually had time to take a walk and to take a look at the Christmas range... and I was pleasantly surprised to see so many things that I liked, and probably will add to my ever growing Christmas collection. As you might know, I have a week spot for anything and everything red and white and also anything Scandi looking... ♥♥♥




Jul på Big W... På vårt shoppingcenter finns varuhuset Big W i den bortesta ändan av shoppingcentret, vilket innebär att jag oftast inte har tid att ta en snabb promenad mellan mina bussturer. 

En dag förra veckan fick jag dock chansen och kollade in julutbudet. Jag blev glatt överraskad att det fanns så mycket som jag faktiskt gillade, och som jag förmodligen kommer att tillföra min för evigt växande julsamling. Som ni kanske vet så är jag väldigt svag för allt pynt som är rött/vitt och pynt som har skandinavisk stil...♥♥♥

No comments:

Post a Comment